Grijsopreis.nl is een multimediaal reisplatform dat zich op een specifieke en steeds groter wordende doelgroep richt: de actieve 50-plussers. In Nederland bestaat er geen enkel vergelijkbaar initiatief voor deze groep. Daarnaast hebben we begin 2019 een internationale variant voor dezelfde “vergeten” doelgroep op internet toegevoegd, namelijk silver-travellers.com. Voor adverteerders die zich richten op deze grote en kapitaalkrachtige reizigersdoelgroep, is grijsopreis.nl de partner.
Grijsopreis.nl is niet alleen een blog op internet. Op alle social media zijn wij te vinden en besteden wij constant aandacht aan reisinspiratie voor onze doelgroep. Ook verschijnt er een digitale nieuwsbrief. De komende tijd werken wij aan diverse spin-offs van het concept, ook internationaal. Tot slot zijn we bezig met de ontwikkeling van een unieke app voor reizigers.
Kennisbron
Onze ambitie is om structureel kennis over het vakantiegedrag, eisen, wensen en interesses van de doelgroep van 50-plussers te verzamelen. Niet alleen voor onszelf, maar vooral voor onze partners en adverteerders. Zodat zij nog beter in staat zijn het aanbod en de marketinginspanningen vorm te geven. Zo hebben wij in 2020 een groot onderzoek gedaan naar het vakantiegedrag van 50-plussers in tijden van corona. Daarnaast ontwikkelen wij initiatieven zodat reisaanbieders de salesfunnel kunnen optimaliseren voor de Nederlandse, reizende 50-plusser. Met dit unieke programma bent u verzekerd van actuele informatie over uw doelgroep en een optimaal bereik. Meer informatie over dit project van grijsopreis.nl
De mensen achter grijsopreis.nl
De oprichters hebben veel gemeen: een passie voor reizen gecombineerd met jarenlange marketing- en bedrijfskundige ervaring. Daarmee zijn we voor iedere organisatie, c.q. mogelijke adverteerders een goede gesprekspartner.
LinkedIn-profiel Hanno Weima
LinkedIn-profiel Dick van Voorthuizen
Wij staan open voor iedere vorm van commerciële samenwerking om uw organisatie, producten en/of diensten op een effectieve wijze onder de aandacht te brengen van uw doelgroep. Ook andere partnerships (denk bijvoorbeeld aan pers of studiereizen waarover wij kunnen bloggen), zijn mogelijk. Als u het contactformulier instuurt met een korte toelichting, krijgt u zo snel mogelijk van ons een reactie.